MLL Töölön yhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous 24.11.2014

27.10.2014

KUTSU

MLL:N TÖÖLÖN YHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS 2014

pidetään maanantai 24.11.2014 klo 18 Ruusulassa, Sibeliuksenkatu 6.

Käsiteltävinä ovat sääntömääräiset asiat:

• valitaan hallituksen jäsenet ja varajäsenet erovuoroisten tilalle
  • valitaan vuodeksi 2015 tilintarkastajat
  • vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodeksi 2015
  • vahvistetaan jäsenmaksun suuruus
  • päätetään yhdistyksen sääntöjen muutoksen tekemisestä

MLL Töölön yhdistys ylläpitää koululaisten iltapäivätoimintaa, alle kouluikäisten muskaritoimintaa ja perhekahvilaa Ruusulan perhetoimintakeskuksessa.

Nyt yhdistys tarvitsee uusia voimia hallitukseen, kun ainakin kaksi pitkäaikaista toimijaa on lähestymässä elämänsä kolmatta vaihetta – siis eläkeaikaa, jolloin ei enää välttämättä olla paikalla palvelemaan töölöläisyhteisöä – niin palkitsevaa ja miellyttävää toimintaa kuin se oikeasti onkin.

Tämä on oivallinen hetki jatkaa yhdistyksen jo 22 vuotta jatkunutta hyvää työtä muun muassa koululaisten iltapäivätoiminnassa.

Sääntöjen mukaan yhdistyksen hallitus koostuu puheenjohtajan lisäksi vähintään 6 jäsenestä, jotka valitaan kahdeksi vuodeksi kerrallaan.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

TERVETULOA!