Vuokraa tiloja

Vuokraa Ruusulan tilat lastenjuhlille

Voit vuokrata tilojamme esimerkiksi lastenjuhlien järjestämiseen. Tilat soveltuvat myös mm. kuoroharjoituksiin tai soittotuntien pitopaikaksi.

Keittiö on hyvin varusteltu (mm. mikro, uuni, astianpesukone, astiat 25 hlölle) ja tilaa on runsaasti. Tilat ovat vuokrattavissa pääasiassa viikonloppuisin.

Hinnat:

Perjantai-ilta (klo. 17.30 jälkeen) Töölön yhdistyksen jäsenille 50€, ei-jäsenille 65€

Lauantai-sunnuntai (koko päivä) Töölön yhdistyksen jäsenille 75€, ei-jäsenile 90€

Tiedustelut: mllruusula(at)gmail.com (Otathan yhteyttä sähköpostitse, emme valitettavasti ehdi päivisin vastata puhelintiedusteluihin)

Vuokraa Ruusulan tilat lastenjuhlille

Hinnat:

MLL Töölön yhdistys ry
Perhekeskus Ruusula
Linnankoskenkatu 4, 00250 Helsinki
puh. 050 330 4010
mllruusula(at)gmail.com

Tutustu myös yhdistyksen muuhun toimintaan: